page_banner

nutizie

Parolle di fibra di vetru

1. Introduzione

Stu standard specifica i termini è e definizioni implicati in i materiali di rinforzu cum'è a fibra di vetru, a fibra di carbone, a resina, l'additivu, u compostu di moldura è u prepreg.

Stu standard hè applicabile à a preparazione è a publicazione di norme pertinenti, è ancu à a preparazione è a publicazione di libri, periodici è documenti tecnichi pertinenti.

2. Termini generale

2.1Filatu cune (filatu Pagoda):Una croce di filatu tessili avvolta nantu à una bobina cunica.

2.2Trattamentu di a superficia:Per migliurà l'aderenza cù a resina di matrice, a superficia di a fibra hè trattata.

2.3fasciu multifibre:Per più infurmazione: un tipu di materiale tessili cumpostu di parechji monofilamenti.

2.4Filatu unicu:U tow cuntinuu più simplice custituitu da unu di i seguenti materiali tessili:

a) U filatu furmatu da torce parechje fibre discontinue hè chjamatu filatu di fibra di lunghezza fissa;

b) U filatu furmatu da torcendu unu o più filamenti di fibra cuntinuu à un tempu hè chjamatu filatu di fibra cuntinuu.

Nota: in l'industria di a fibra di vetru, u filatu unicu hè torciatu.

2.5Filament monofilament:Una unità tessili fina è longa, chì pò esse cuntinuu o discontinu.

2.6Diametru nominale di filamenti:Hè adupratu per marcà u diametru di u monofilamentu di fibra di vetru in i prudutti di fibra di vetru, chì hè apprussimatamente uguali à u so diametru mediu propiu. cù μ M hè l'unità, chì hè circa un interu o semi integer.

2.7Massa per unità di area:U rapportu di a massa di un materiale pianu di una certa dimensione à a so area.

2.8Fibra di lunghezza fissa:fibre discontinue,Un materiale tessili cun un diametru finamente discontinuu furmatu durante u molding.

2.9:filatu di fibre di lunghezza fissa,Un filatu filatu da una fibra di lunghezza fissa.dui punti unu zeroAllungamentu rottuL'allungamentu di u specimenu quandu si rompe in a prova di tensione.

2.10Filu di ferite multiple:Un filatu fattu di dui o più filati senza torce.

Nota: un filu unicu, un filu di filu o un cable pò esse fattu in bobina multifila.

2.12Filato di bobina:Filatu trasfurmatu da a macchina di torsione è ferita nantu à a bobina.

2.13U cuntenutu di umidità:U cuntenutu di umidità di u precursore o di u pruduttu misuratu in cundizioni specificate. Questu hè, u rapportu di a diffarenza trà a massa umita è secca di a mostra à a massa umidaValore, spressione in percentuale.

2.14Filato ripiegatoFilatu di filatuUn filatu furmatu da torcendu dui o più filati in un prucessu di una sola capa.

2.15I prudutti ibridi:Un pruduttu aggregatu cumpostu di dui o più materiali di fibra, cum'è un pruduttu aggregatu cumpostu di fibra di vetru è fibra di carbone.

2.16Dimensione di l'agente di dimensionamentu:In a pruduzzione di fibri, una mistura di certi sustanzi chimichi appiicata à i monofilamenti.

Ci sò trè tippi di agenti umidifichi: tipu di plastica, tipu di tessili è tipu di plastica tessili:

- a dimensione plastica, cunnisciuta ancu cum'è taglia di rinforzu o taglia di accoppiamentu, hè un tipu d'agente di dimensionamentu chì pò fà chì a superficia di a fibra è a matrice di resina si uniscenu bè. Cuntene cumpunenti chì conducenu à più trasfurmazioni o applicazioni (avvolgimentu, taglio, etc.);

-- Agente di dimensionamentu di tessili, un agentu di dimensionamentu preparatu per u prossimu passu di a trasfurmazioni di tessili (torce, blending, tessitura, etc.);

- Agente di umidificazione di u plasticu tessili, chì ùn hè micca solu favuritu à u prossimu prucessu di tessili, ma pò ancu rinfurzà l'aderenza trà a superficia di a fibra è a resina matrice.

2.17filatu di ordi:Filati tessili avvolti in parallelu nantu à un grande fustu di urdimentu cilindrico.

2.18Pacchettu rollu:Filati, roving è altre unità chì ponu esse svolte è adattate per a manipulazione, u almacenamentu, u trasportu è l'usu.

Nota: l'avvolgimentu pò esse una matastra senza supportu o una torta di seta, o unità di avvolgimentu preparatu da diversi metudi di avvolgimentu nantu à bobina, tubu di trama, tubu conicu, tubu di avvolgimentu, bobina, bobina o fustu di tessitura.

2.19Forza di rottura di trazione:tenacità di rottura di trazioneIn a prova di trazione, a forza di rottura di trazione per unità di area o densità lineale di a mostra. L'unità di monofilamentu hè PA è l'unità di filatu hè n / tex.

2.20In a prova di trazione, a forza massima applicata quandu a mostra si rompe, in n.

2.21Filatu di cable:Un filatu furmatu da torcendu dui o più filamenti (o l'intersezzione di filamenti è filati unichi) inseme una o più volte.

2.22Bobina di buttiglia di latte:Filatu in forma di una buttiglia di latte.

2.23Twist:U numaru di giri di filatu in una certa lunghezza longu a direzzione assiale, generalmente spressione in torsione / metru.

2.24Indice d'equilibriu di torsione:Dopu torce u filatu, u torce hè equilibratu.

2.25Gira in daretu:Ogni torsione di filatu hè u spustamentu angulare di a rotazione relativa trà e sezioni di filatu longu a direzzione assiale. Torce in daretu cù un spustamentu angulare di 360 °.

2.26Direzzione di torsione:Dopu a torcia, a direzzione inclinata di u precursore in u filatu unicu o u filatu unicu in u filatu di filu. Da u cantonu inferjuri à l'angulu superiore manca hè chjamatu S twist, è da u cantonu inferjuri à u cantonu superiore right hè chjamatu Z twist.

2.27filatu di filatu:Hè un termu generale per diversi materiali tessili strutturali cù o senza torsione fatta di fibre cuntinue è fibre di lunghezza fissa.

2.28Filatu cummirciali:A fabbrica produce filati per a vendita.

2.29Corda di corda:U filatu di fibra cuntinuu o u filatu di fibra di lunghezza fissa hè una struttura di filatu fatta da torsione, stranding o tessitura.

2.30rimorchiu:Un aggregatu untwisted custituitu da un gran numaru di monofilamenti.

2.31Modulu d'elasticità:A proporzione di stress è strain di un ughjettu in u limitu elasticu. Ci sò moduli di elasticità di trazione è cumpressione (cunnisciutu ancu cum'è modulu d'elasticità di Young), modulu d'elasticità di cisura è curvatura, cù PA (Pascal) cum'è unità.

2.32Densità apparente:A densità apparente di materiali sciolti cum'è materiale in polvere è granulare.

2.33Pruduttu disized:Eliminate u filatu o u tessulu di l'agentu di umidificazione o di a dimensione cù un solvente adattatu o una pulizia termale.

2.34Tubu di trama filatu copPinna di seta

Una sola o più fila di filatu tessili avvolta intornu à un tubu di trama.

2.35FibrafibraUna unità di materiale filamentu finamente cù un grande rapportu d'aspettu.

2.36Fibra web:Cù l'aiutu di metudi specifichi, i materiali di fibra sò disposti in una struttura di pianu di rete in una orientazione o non orientazione, chì generalmente si riferisce à i prudutti semifiniti.

2.37Densità lineare:A massa per unità di lunghezza di filatu cù o senza agenti di umidificazione, in tex.

Nota: in a denominazione di filatu, a densità lineare si riferisce generalmente à a densità di filatu nudu seccu è senza agenti bagnanti.

2.38Precursore di filu:Un rimorchiu unicu untwisted ligeramente ligatu tiratu à u stessu tempu.

2.39Moldabilità di una stufa o telaMoldability di feltru o tela

U gradu di difficultà per u feltru o tela bagnata da a resina per esse stabilmente attaccata à u moldu di una certa forma.

3. Fibra di vetru

3.1 Fibra di vetru Ar Fibra di vetru resistente à l'alkali

Pò resiste à l'erosione à longu andà di sustanzi alkali. Hè principalmente usatu per rinfurzà a fibra di vetru di u cimentu Portland.

3.2 Styrene sulubility: Quandu u feltru di fibra di vetru chopped strand hè immersa in stirene, u tempu necessariu per u feltru per rompe per via di a dissoluzione di u legante sottu una certa carica di tensione.

3.3 Filati texturizzati Filati bulked

U filatu tessili di fibra di vetru cuntinuu (filatu unicu o cumpostu) hè un filatu voluminosu furmatu da a dispersione di u monofilamentu dopu u trattamentu di deformazione.

3.4 Tappettu di superficia: Un fogliu compactu fattu di monofilamentu di fibra di vetru (lunghezza fissa o cuntinuu) ligatu è utilizatu cum'è a capa superficiale di composti.

Vede: feltru sovrapposto (3.22).

3.5 Fibra di vetru fibra di vetru

In generale si riferisce à a fibra vitrea o filamentu fattu di silicate fuse.

3.6 I prudutti di fibra di vetru rivestiti: I prudutti di fibra di vetru rivestiti di plastica o altri materiali.

3.7 Ribbonizazione di zonalità A capacità di a fibra di vetru roving per furmà nastri da un ligeru ligame trà filamenti paralleli.

3.8 Film form: Un cumpunente maiò di un agentu di umidificazione. A so funzione hè di furmà una film nantu à a superficia di a fibra, impediscenu l'usura è facilità l'unione è l'agrupazione di monofilamenti.

3.9 Fibra di vetru D Fibra di vetru dielettricu bassu Fibra di vetru tirata da u vetru dielettricu bassu. A so constante dielettrica è a perdita dielettrica sò menu di quelli di fibra di vetru senza alkali.

3.10 Monofilament mat: Un materiale strutturale planare in u quale monofilamenti cuntinui di fibra di vetru sò uniti cù un legante.

3.11 Prudutti di fibra di vetru di lunghezza fissa: U mudellu di utilità si riferisce à un pruduttu cumpostu di fibra di vetru di lunghezza fissa.

3.12 Fibra di fibra di lunghezza fissa: E fibre di lunghezza fissa sò basamente disposte in parallelu è ligeramente torciate in un fasciu di fibre cuntinuu.

3.13 Choppability Chopped: A difficultà di roving di fibra di vetru o precursore esse tagliatu sottu una certa carica di taglio corta.

3.14 Fili tagliuzzati: Precursore di fibra cuntinuu di corta corta senza alcuna forma di cumminazione.

3.15 Tappettu di filu tagliu: Hè un materiale strutturale pianu fattu di precursore di fibra cuntinuu tritatu, distribuitu aleatoriamente è ligatu cù l'adesivo.

3.16 E fibra di vetru Alkali free fibra di vetru Fibra di vetru cù pocu cuntenutu di ossidu di metallu alkali è un bonu insulation elettricu (u so cuntenutu di ossidu di metallu alkali hè generalmente menu di 1%).

Nota: attualmente, i normi di prudutti di fibra di vetru senza alkali in Cina stipulanu chì u cuntenutu di l'ossidu di metalli alkali ùn deve esse più di 0,8%.

3.17 Vetru tessili: Terminu generale per i materiali tessili fatti di fibra di vetru cuntinuu o fibra di vetru di lunghezza fissa cum'è materiale di basa.

3.18 Efficienza di splitting: L'efficienza di roving untwisted dispersa in segmenti di precursori di un filu unicu dopu a corta corta.

3.19 Tappettu cucitu in maglia Un feltru di fibra di vetru cusitu cù una struttura di bobina.

Nota: vede u feltru (3.48).

3.20 Filu di cucitura: Un filu di cucitura alta, liscia, fattu di fibra di vetru cuntinuu, utilizatu per a cucitura.

3.21 Mat compostu: Alcune forme di materiali rinfurzati in fibra di vetru sò materiali strutturali piani legati da metudi meccanichi o chimichi.

Nota: i materiali di rinforzu sò generalmente include precursore tritatu, precursore cuntinuu, gasa grossa senza torciata è altri.

3.22 Velu di vetru: Un materiale strutturale pianu fattu di monofilamentu di fibra di vetru cuntinuu (o tritatu) cù un ligeru ligame.

3.23 Fibra di vetru di silice alta Fibra di vetru di silice alta

Fibra di vetru furmata da u trattamentu à l'acidu è a sinterizzazione dopu u trattu di vetru. U so cuntenutu di silice hè più di 95%.

3.24 Cut strands Fibra di lunghezza fissa (rifiutata) Precursore di fibra di vetru tagliata da u cilindru precursore è tagliata secondu a lunghezza necessaria.

Vede: fibra di lunghezza fissa (2.8)

3.25 Residu di dimensione: u cuntenutu di carbonu di fibra di vetru chì cuntene l'agente di umidificazione tessili chì resta nantu à a fibra dopu a pulizia termale, spressione cum'è percentuale di massa.

3.26 Migrazione di l'agente di dimensionamentu: A rimuzione di l'agentu di umidificazione di fibra di vetru da l'internu di a capa di seta à a superficia.

3.27 Wet out rate: Un indice di qualità per a misurazione di a fibra di vetru cum'è rinforzu. Determina u tempu necessariu per a resina per riempie cumplettamente u precursore è u monofilamentu secondu un certu metudu. L'unità hè espressa in seconde.

3.28 No twist roving (per over end unwinding): Roving untwisted fattu da torce leggermente quandu unisce i fili. Quandu stu pruduttu hè utilizatu, u filatu tiratu da a fine di u pacchettu pò esse demolded in filatu senza alcuna torsione.

3.29 Contenutu di materia combustibile: U rapportu di perdita nantu à ignition à massa secca di prudutti di fibra di vetru seccu.

3.30 Prudutti di fibra di vetru cuntinuu: U mudellu di utilità hè in relazione cù un pruduttu cumpostu di fasci di fibre longu di fibra di vetru cuntinuu.

3.31 Mat cuntinuu di filamentu: Hè un materiale strutturale pianu fattu da ligame di precursori di fibra cuntinuu uncut cun adesivu.

3.32 Cordone di pneumatici: U filatu di fibra cuntinuu hè una torsione multifila formata da impregnazione è torsione per parechje volte. Hè generalmente usatu per rinfurzà i prudutti di gomma.

Fibra di vetru 3,33 M Fibra di vetru à altu modulu Fibra di vetru altamente elastica (rifiutata)

Fibra di vetru fatta di vetru altu modulu. U so modulu elasticu hè generalmente più di 25% più altu ch'è quellu di a fibra di vetru E.

3.34 Terry roving: Un roving furmatu da a torsione ripetuta è a superposizione di u precursore di fibra di vetru stessu, chì hè qualchì volta rinfurzatu da unu o più precursori dritti.

3.35 Fibra macinata: una fibra assai corta fatta da a macinazione.

3.36 Agente di legante Materiale appiicatu à i filamenti o monofilamenti per fighjà in u statu di distribuzione necessariu. Se s'utilice in tappettu di filu chopped, tappettu di filu cuntinuu è feltru di superficia.

3.37 Agente d'accoppiamentu: Una sustanza chì prumove o stabilisce un ligame più forte trà l'interfaccia trà a matrice di resina è u materiale di rinforzu.

Nota: l'agente di accoppiamentu pò esse appiicatu à u materiale di rinforzu o aghjuntu à a resina o à i dui.

3.38 Finitura di accoppiamentu: Un materiale appiicatu à un tessili di fibra di vetro per furnisce un bonu ligame trà a superficia di fibra di vetro è a resina.

3.39 S fibra di vetru Fibra di vetru d'alta resistenza A nova forza ecologica di fibra di vetru disegnata cù vetru di sistema di magnesiu d'aluminiu di silicone hè più di 25% più altu ch'è di fibra di vetru senza alkali.

3.40 Tappettu umitu: Utilizendu a fibra di vetru tritata cum'è materia prima è aghjunghjendu alcuni additivi chimichi per disperse in slurry in acqua, hè fatta in materiale strutturale pianu attraversu i prucessi di copia, disidratazione, dimensionamento è siccazione.

3.41 Fibra di vetru rivestita di metallu: Fibra di vetru cù una sola fibra o una superficia di fasciu di fibre rivestita da una film metallicu.

3.42 Geogrid: U mudellu di utilità hè in relazione cù una rete di plastica rivestita di fibra di vetru o asfaltata per ingegneria geotecnica è ingegneria civile.

3.43 Roving roving: Un fasciu di filamenti paralleli (multi strand roving) o monofilamenti paralleli (roving direttu) cumminati senza torsioni.

3.44 Fibra ecologica nova: tira a fibra in cundizioni specifiche, è intercepta meccanicamente u monofilamentu di novu fattu senza usura sottu à a piastra di fuga di disegnu.

3.45 Rigidità: U gradu à quale a fibra di vetru roving o precursore ùn hè micca faciule per cambià a forma per u stress. Quandu u filatu hè colpu à una certa distanza da u centru, hè indicatu da a distanza di colpu à u centru più bassu di u filatu.

3.46 Integrità di u filu: U monofilamentu in u precursore ùn hè micca faciule di disperse, rompe è lana, è hà a capacità di mantene u precursore intactu in fasci.

3.47 sistemu Strand: Sicondu u rapportu multiplu è mità multiplicità di tex precursori fibre cuntinuu, hè fusionatu è disposti in una certa seria.

A relazione trà a densità lineale di u precursore, u numeru di fibri (numeru di buchi in a piastra di fuga) è u diametru di a fibra hè spressione da a formula (1):

d = 22,46 × (1)

Dove: D - diametru di fibra, μ m;

T - densità lineale di precursori, Tex;

N - numeru di fibre

3.48 Felt mat: Una struttura planare custituita da filamenti cuntinui tritati o senza tagliati chì sò orientati o micca orientati inseme.

3.49 Tappettu agullatu: U feltru fattu da aggancià l'elementi inseme nantu à a macchina di acupuncture pò esse cù o senza materiale di sustrato.

Nota: vede u feltru (3.48).

trè punti cinque zero

Roving direttu

Un certu nùmeru di monofilamenti sò direttamente avvolti in un roving senza torsione sottu à a piastra di fuga di disegnu.

3.50 Fibra di vetru alkali mediu: Un tipu di fibra di vetru prodotta in Cina. U cuntenutu di l'ossidu di metalli alkali hè di circa 12%.

4. Fibra di carbone

4.1Fibra di carbone à base di PANFibra di carbone à base di PANFibra di carbone preparata da matrice di poliacrilonitrile (Pan).

Nota: i cambiamenti di forza di trazione è modulu elasticu sò ligati à a carbonatazione.

Vede: matrice di fibra di carbone (4.7).

4.2Fibra di carbone di basa di pitch:Fibra di carbone fatta da una matrice d'asfaltu anisotropa o isotropica.

Nota: u modulu elasticu di a fibra di carbone fatta da a matrice d'asfaltu anisotropicu hè più altu ch'è quellu di e duie matrici.

Vede: matrice di fibra di carbone (4.7).

4.3Fibra di carbone à base di viscosa:Fibra di carbone fatta da matrice di viscosa.

Nota: a produzzione di fibra di carbone da a matrice di viscosa hè stata fermata, è solu una piccula quantità di tela di viscosa hè aduprata per a produzzione.

Vede: matrice di fibra di carbone (4.7).

4.4Grafitizazione:Trattamentu termicu in una atmosfera inerte, di solitu à una temperatura più altu dopu a carbonizazione.

Nota: "grafitizazione" in l'industria hè veramente a migliione di e proprietà fisiche è chimiche di fibra di carbone, ma in fattu, hè difficiule di truvà a struttura di grafite.

4.5Carbonizazione:Prucessu di trattamentu termicu da a matrice di fibra di carbone à a fibra di carbone in atmosfera inerte.

4.6Fibra di carbone:Fibres cun un cuntenutu di carbonu di più di 90% (percentuali di massa) preparate da pirolisi di fibre organiche.

Nota: e fibre di carbone sò generalmente classificate secondu e so proprietà meccaniche, in particulare a forza di trazione è u modulu elasticu.

4.7Précurseur de fibre de carbone :Fibre organiche chì ponu esse cunvertite in fibre di carbone per pirolisi.

Nota: a matrice hè di solitu filatu cuntinuu, ma sò ancu utilizati tissuti, tessuti di maglia, tessili è feltru.

Vede: fibra di carbone à base di poliacrilonitrile (4.1), fibra di carbone à base d'asfaltu (4.2), fibra di carbone à base di viscosa (4.3).

4.8Fibra non trattata:Fibre senza trattamentu di superficia.

4.9Ossidazione:Pre-ossidazione di materiali parentali cum'è polyacrylonitrile, asfaltu è viscosa in aria prima di carbonizazione è grafitizazione.

5. Tissu

5.1Tissu di rivestimentu muraleRivestimentu muraleTessutu pianu per a decorazione di u muru

5.2TrecciaUn metudu di intrecciare filatu o roving senza torsione

5.3TrecciaUn tessulu fattu di parechji filati tessili oblicumente intrecciati cù l'altri, in quale a direzzione di u filatu è a direzzione di a lunghezza di u tela sò generalmente micca 0 ° o 90 °.

5.4Filatu marcatoreUn filatu cù un culore è / o cumpusizioni diffirenti da u filatu di rinforzu in un tessulu, utilizatu per identificà i prudutti o facilità l'arrangiamentu di tessili durante a furmazione.

5.5Finitura di l'agentu di trattamentuUn agente di accoppiamentu applicatu à i prudutti di fibra di vetru tessili per unisce a superficia di a fibra di vetru cù a matrice di resina, di solitu nantu à i tessuti.

5.6Tessutu unidirezionaleUna struttura piana cù una sfarenza evidenti in u numeru di filati in direzzione di urdimentu è di trama. (pigliate u tissu unidirezionale cum'è un esempiu).

5.7Tissu à fibres discontinuesU filatu di urdimentu è u filatu di trama sò fatti di filatu di fibra di vetru di lunghezza fissa.

5.8Tessitura satinataCi hè almenu cinque filati di urdimentu è di trama in un tissutu cumpletu; Ci hè solu un puntu di urganizazione di latitudina (longitudine) per ogni longitudine (latitudine); Tessutu di tela cù un numeru di volu più grande di 1 è senza divisore cumuni cù u numeru di filatu chì circula in u tela. Quelli chì anu più punti di trama sò satin di urdimentu, è quelli chì anu più punti di trama sò satin di trama.

5.9Tessutu multistratuUna struttura tessili cumposta da dui o più strati di u listessu o di materiali diffirenti per cucitura o ligame chimicu, in quale unu o più strati sò disposti in parallelu senza arrughe. I filati di ogni capa pò avè diverse orientazioni è diverse densità lineari. Certi strutturi di strati di produttu includenu ancu feltru, film, scuma, etc. cù diversi materiali.

5.10Scrim non tessutoUna reta di nonwovens formata da l'unione di dui o più strati di filati paralleli cù un legante. U filatu in a capa posteriore hè in un angulu à u filatu in a capa frontale.

5.11LarghezzaA distanza verticale da a prima urditura di u tela à u bordu esterno di l'ultimu warp.

5.12Arcu è arcu di tramaUn difettu d'apparenza in quale u filatu di trama hè in a direzzione di larghezza di u tela in un arcu.

Nota: u difettu di l'apparenza di u filatu di l'arcu hè chjamatu bow warp, è a so parola inglese currispondente hè "arcu".

5.13Tubi (in tessili)Un tessulu tubulare cù una larghezza appiattita di più di 100 mm.

Vede: bushing (5.30).

5.14Saccu di filtruA tela grisa hè un articulu in forma di sacchetta fatta da trattamentu termale, impregnazione, coccia è post-processamentu, chì hè utilizatu per a filtrazione di gas è a rimozione di polvera industriale.

5.15Marca di segmentu grossu è sottiletela ondulataU difettu di l'aspettu di segmenti di tela grossa o magre causata da una trama troppu densa o troppu fina.

5.16Tissu finitu postU tessulu disized hè allora accumpagnatu cù u tessulu trattatu.

Vede: tela di desing (5.35).

5.17Tissu mistuU filatu di urdimentu o filatu di trama hè una tela fatta di filatu mischju torciatu da dui o più filati di fibra.

5.18Tissu ibriduUn tissu fattu di più di dui filati essenzialmente differenti.

5.19Tissu tissutuIn a machina di tessitura, almenu dui gruppi di filati sò tessuti perpendiculari à l'altri o à un angolo specificu.

5.20Tissu rivestitu di latticetela di lattice (rifiutata)U tessulu hè trasfurmatu da immersione è rivestimentu di lattice naturali o lattice sinteticu.

5.21Tessutu intrecciatuI filati di urdimentu è di trama sò fatti di diversi materiali o diversi tipi di filati.

5.22Leno finisceDéfaut d'apparence du fil de chaîne manquant à l'ourlet

5.23Densità di warpDensità di warpU numaru di filati di u warp per unità di lunghezza in a direzzione di trama di u tela, spressione in pezzi / cm.

5.24Warp warp warpI filati disposti longu a longu di u tela (ie 0 ° direzzione). 

5.25Tissu à fibre continueUn tissu à base de fibres continues dans les deux sens de la chaîne et de la trame.

5.26Lunghezza di burrA distanza da u bordu di una warp nantu à u bordu di un tissu à u bordu di una trama.

5.27Tissu grisgiuU tela semi-finitu caduta da u tela per riprocessà.

5.28Tessutu pianuI filati di warp è di trama sò tessuti cù un tela cruciata. In una urganizazione cumpleta, ci sò dui filati di urdimentu è di trama.

5.29Tissu prefinituTessutu cù filatu di fibra di vetru chì cuntene agenti di umidificazione plastica tessili cum'è materia prima.

Vede : umidificante (2.16).

5.30Casing dormeUn tessulu tubulare cù una larghezza appiattita di micca più di 100 mm.

Vede : pipa (5.13).

5.31Tissu specialeAppellazione chì indica a forma di tela. I più cumuni sò:

- "calzini";

- "spirali";

- "preforme", etc.

5.32Permeabilità à l'ariaPermeabilità à l'aria di u tissu. A velocità à quale u gas passa verticalmente à traversu l'esemplari sottu a zona di prova specificata è a diferenza di pressione

Espressa in cm / s.

5.33Tissu rivestitu di plasticaU tessulu hè trattatu da dip coating PVC o altri plastichi.

5.34Schermo rivestito di plasticarete plastificataPrudutti fatti di tela di maglia immersa cù clorur di polivinile o altre plastica.

5.35Tissu disizedTessulu fattu di tela grisgiu dopu à desizing.

Vede: tela grisa (5.27), prudutti di desizing (2.33).

5.36Rigidità a flessioneA rigidità è a flessibilità di u tela per resiste à a deformazione di curvatura.

5.37Densità di riempimentuDensità di tramaU numaru di filati di trama per unità di lunghezza in a direzzione di urdimentu di u tela, spressione in pezzi / cm.

5.38TramaU filatu chì hè generalmente à l'angulu drittu à u warp (vale à dì direzzione 90 °) è passa trà i dui lati di u tela.

5.39Bias di declinazioneU difettu di l'apparenza chì a trama nantu à a tela hè inclinata è micca perpendiculare à u warp.

5.40Roving tissutuUn tissu fattu di roving senza torsione.

5.41Tape senza cisternaA larghezza di tela di vetru tessili senza selvaggia ùn deve micca più di 100 mm.

Vede: tissu strettu senza limosu (5.42).

5.42Tissu étroit sans ciseauxTissu senza selvage, generalmente menu di 600 mm di larghezza.

5.43Twill intrecciaUn tissu di tela in u quali i punti di trama o di trama formanu un mudellu diagonale cuntinuu. Ci sò almenu trè filati di urdimentu è di trama in un tissutu cumpletu

5.44Tape cù a cisternaTessutu di vetru tessili cù cisterna, larghezza micca più di 100 mm.

Vede: tissu strettu di selvage (5.45).

5.45Tissu strettu cù selvagesUn tissu cù selvage, generalmente menu di 300 mm in larghezza.

5.46Ochju di pisciUna piccula zona nantu à un tela chì impedisce l'impregnazione di resina, un difettu causatu da un sistema di resina, tela o trattamentu.

5.47Tesse nuvoleU tela tissutu sottu a tensione ineguale impedisce a distribuzione uniforme di trama, risultatu in l'apparizione difetti di segmenti spessi è magre alternati.

5.48CreseL'impronta di tela di fibra di vetru furmata da l'inversione, a superposizione o a pressione à l'arruga.

5.49Tessutu di magliaUn tessulu pianu o tubulare fattu di filatu di fibra tessili cù anelli cunnessi in serie cù l'altri.

5.50Canvas tissée en tissu lâcheA struttura di u pianu furmata da tessitura di filati di ordi è di trama cù spazii largu.

5.51Custruzzione di telaIn generale si riferisce à a densità di tela, è include ancu a so urganizazione in un sensu largu.

5.52Spessore di un tissuA distanza verticale trà e duie superfici di u tela misurata sottu a pressione specifica.

5.53Conte di telaU numaru di filati per unità di lunghezza in a direzzione di urdimentu è di trama di u tessulu, spressione cum'è u numeru di filati di urdimentu / cm × Numero di filati di trama / cm.

5.54Stabilità di u tissuIndica a fermezza di l'intersezzione di u warp è a trama in u tela, chì hè espressa da a forza utilizata quandu u filatu in a striscia di mostra hè tiratu fora di a struttura di u tela.

5.55U tipu d'urganizazione di tissutuModelli ripetuti rigulari cumposti da intrecciamenti di u warp è di trama, cum'è pianu, satin è twill.

5.56I difettiI difetti nantu à u tessulu chì debilitanu a so qualità è u rendiment è affettanu a so apparenza.

6. Resini è additivi

6.1CatalyseurAcceleratorUna sustanza chì pò accelerà a reazione in una piccula quantità. Teoricamente, e so proprietà chimiche ùn cambianu micca finu à a fine di a reazione.

6.2Curing curacuràU prucessu di cunvertisce un prepolimeru o polimeru in un materiale indurita per polimerizazione è / o reticulazione.

6.3Post cureDopu à cocciaScaldate l'articulu stampatu di materiale termoindurente finu à ch'ellu hè cumplettamente guaritu.

6.4Resina matriceUn materiale di stampa termoindurente.

6.5ligame incruciatu (verbu) ligame incruciatu (verbu)Un'associu chì forma legami intermoleculari covalenti o ionici trà catene polimeri.

6.6Cross linkingU prucessu di furmà ligami covalenti o ionici trà catene polimeri.

6.7ImmersioneU prucessu da quale un polimeru o monomeru hè injectatu in un oggettu longu un poru finitu o un vacu per mezu di flussu di liquidu, fusione, diffusione o dissoluzione.

6.8Gel time gel timeU tempu necessariu per a furmazione di gels in e cundizioni di temperatura specificate.

6.9AdditivuUna sustanza aghjuntu à migliurà o aghjustà certe proprietà di un polimeru.

6.10FillerCi sò sustanzi solidi relativamente inerte aghjuntu à i plastichi per migliurà a forza di a matrice, e caratteristiche di serviziu è processability, o per riduce u costu.

6.11Segmentu di pigmentuUna sustanza usata per u culore, di solitu fine granulosa è insoluble.

6.12Data di scadenza di a vita in potvita di travagliuU periodu di tempu durante u quale una resina o adesiva conserva a so capacità di serviziu.

6.13Agente addensanteUn additivu chì aumenta a viscosità per reazzione chimica.

6.14A vita di scaffalevita di almacenamientoIn e cundizioni specificate, u materiale conserva sempre e caratteristiche previste (cum'è processability, forza, etc.) per u periodu di almacenamiento.

7. Molding compostu è prepreg

7.1 Plastica rinfurzata in fibra di vetru Plastica rinfurzata in vetru GRP Materiale cumpostu cù fibra di vetru o i so prudutti cum'è rinforzu è plastica cum'è matrice.

7.2 Prepregs unidirezionali Struttura unidirezionale impregnata di sistema di resina termoplastica o termoplastica.

Nota: a cinta unidirezionale senza trama hè un tipu di prepreg unidirezionale.

7.3 Low shrink In a serie di produttu, si riferisce à a categuria cù shrinkage lineare di 0.05% ~ 0.2% durante a cura.

7.4 Qualità elettrica In a serie di produttu, indica a categuria chì deve avè a prestazione elettrica specifica.

7.5 Reattività Si riferisce à a pendenza massima di a funzione di u tempu di a temperatura di a mistura termoindurente durante a reazione di curazione, cù ℃ / s cum'è unità.

7.6 Curing cumportamentu Curing tempu, espansione termale, shrinkage curing è reta shrinkage di mischia thermosetting durante u molding.

7.7 Cumposti di formatura grossa TMC Compositu di stampa di foglia cù un grossu più grande di 25 mm.

7.8 Mistura Una mistura uniforme di unu o più polimeri è altri ingredienti, cum'è riempitivi, plastificanti, catalizzatori è coloranti.

7.9 Void content U rapportu di u voluminu di u vacu à u voluminu tutale in i composti, spressione in percentuale.

7.10 Cumposti di formatura in massa BMC

Hè un pruduttu semi-finitu di bloccu cumpostu di matrice di resina, fibra di rinforzu tritata è riempimentu specificu (o senza filler). Pò esse stampatu o stampatu à iniezione in cundizioni di pressa calda.

Nota: aghjunghje un addensante chimicu per migliurà a viscosità.

7.11 Pultrusion Sutta l'attrazione di l'equipaggiu di trazione, a fibra cuntinuu o i so prudutti impregnati di liquidu di cola di resina sò riscaldati attraversu u moldu di furmazione per solidificà a resina è pruduce continuamente u prucessu di furmazione di prufilu compostu.

7.12 Sezioni Pultruded I prudutti cumposti di striscia longa pruduciuti in modu cuntinuu da u prucessu di pultrusione di solitu anu una zona è una forma di sezione trasversale custanti.


Tempu di post: 15-mar-2022