Cum'è un membru chjave di u campu di i cumposti avanzati, a fibra di carbone ultracorta, cù e so proprietà uniche, hà suscitatu una larga attenzione in parechji campi industriali è tecnologichi. Fornisce una suluzione nova di zecca per l'alte prestazioni di i materiali, è una cunniscenza approfondita di e so tecnulugie è prucessi d'applicazione hè essenziale per guidà u sviluppu di l'industrie cunnesse.
Micrografie elettroniche di fibre di carboniu ultracorte
Tipicamente, a lunghezza di e fibre di carbone ultracorte hè trà 0,1 è 5 mm, è a so densità hè bassa à 1,7 - 2 g/cm³. Cù una bassa densità di 1,7 - 2,2 g/cm³, una resistenza à a trazione di 3000 - 7000 MPa è un modulu di elasticità di 200 - 700 GPa, queste eccellenti proprietà meccaniche custituiscenu a basa per u so usu in strutture portanti. Inoltre, hà una eccellente resistenza à e alte temperature è pò suppurtà temperature elevate di più di 2000 ° C in un'atmosfera non ossidante.
Tecnulugia d'applicazione è prucessu di fibra di carbone ultracorta in u campu aerospaziale
In u duminiu aerospaziale, a fibra di carbone ultracorta hè aduprata principalmente per rinfurzàresinacumposti di matrice. A chjave di a tecnulugia hè di fà chì a fibra di carbone sia dispersa uniformemente in a matrice di resina. Per esempiu, l'adopzione di a tecnulugia di dispersione ultrasonica pò rompe efficacemente u fenomenu di l'agglomerazione di fibre di carbone, in modu chì u coefficientu di dispersione righjunghji più di 90%, assicurendu a cunsistenza di e proprietà di u materiale. À u listessu tempu, l'usu di a tecnulugia di trattamentu di a superficia di a fibra, cum'è l'usu diagente di accoppiamentutrattamentu, pò fà ufibra di carboneè a forza di ligame di l'interfaccia di resina hè aumentata di 30% - 50%.
In a fabricazione di l'ale d'aerei è altri cumpunenti strutturali, si usa u prucessu di pressatura à caldu in u tank. Prima di tuttu, a fibra di carbone ultra-corta è a resina mischiata cù una certa proporzione fatta di prepreg, sò stratificate in u tank di pressatura à caldu. Dopu hè polimerizatu è stampatu à una temperatura di 120-180°C è una pressione di 0,5-1,5MPa. Stu prucessu pò scaricà efficacemente e bolle d'aria in u materiale cumpostu per assicurà a densità è l'alte prestazioni di i prudutti.
Tecnulugia è Prucessi per l'Applicazione di Fibre di Carboniu Ultra-Corte in l'Industria Automobilistica
Quandu si applica fibra di carbone ultracorta à e parti automobilistiche, l'attenzione hè focalizzata nantu à u miglioramentu di a so compatibilità cù u materiale di basa. Aghjunghjendu compatibilizatori specifici, l'adesione interfacciale trà e fibre di carbone è i materiali di basa (per esempiupolipropilene, ecc.) pò esse aumentatu di circa 40%. À u listessu tempu, per migliurà e so prestazioni in ambienti di stress cumplessi, a tecnulugia di cuncepimentu di l'orientazione di e fibre hè aduprata per aghjustà a direzzione di l'allineamentu di e fibre secondu a direzzione di u stress nantu à a parte.
U prucessu di stampaggio à iniezione hè spessu adupratu in a fabricazione di pezzi cum'è i cappotti di l'automobile. E fibre di carbone ultra-corte sò mischiate cù particelle di plastica è poi iniettate in a cavità di u stampo per mezu di alta temperatura è pressione. A temperatura di iniezione hè generalmente 200-280 ℃, a pressione di iniezione hè 50-150 MPa. Stu prucessu pò realizà u stampaggio rapidu di pezzi di forma cumplessa, è pò assicurà a distribuzione uniforme di e fibre di carbone in i prudutti.
Tecnulugia è prucessu di applicazione di fibra di carbone ultracorta in u campu di l'elettronica
In u campu di a dissipazione di u calore elettronicu, l'utilizazione di a cunduttività termica di e fibre di carbone ultra-corte hè chjave. Ottimizendu u gradu di grafitizazione di a fibra di carbone, a so cunduttività termica pò esse aumentata à più di 1000W/(mK). Intantu, per assicurà u so bon cuntattu cù i cumpunenti elettronichi, a tecnulugia di metallizazione superficiale, cum'è a nichelatura chimica, pò riduce a resistenza superficiale di a fibra di carbone di più di l'80%.
U prucessu di metallurgia di e polveri pò esse adupratu in a fabricazione di dissipatori di calore per CPU di computer. A fibra di carbone ultra-corta hè mischiata cù polvere metallica (per esempiu, polvere di rame) è sinterizzata à alta temperatura è pressione. A temperatura di sinterizazione hè generalmente 500-900°C è a pressione hè 20-50 MPa. Stu prucessu permette à a fibra di carbone di furmà un bon canale di conduzione di u calore cù u metallu è migliora l'efficienza di dissipazione di u calore.
Da l'aerospaziale à l'industria automobilistica à l'elettronica, cù l'innuvazione cuntinua di a tecnulugia è l'ottimisazione di i prucessi, ultra-cortufibra di carbonebrillerà in più campi, iniettendu una putenza più putente per a scienza è a tecnulugia muderna è u sviluppu industriale.
Data di publicazione: 20 dicembre 2024