L'agenti d'accoppiamentu di silani sò pruduciuti da l'alcoolisi di cloroformu di silanu (HSiCl3) è olefine insaturate cù gruppi reattivi in una addizione catalizzata di chloroacid platinum.
Attraversu l'usu di l'agente di accoppiamentu silane, i sustanzi inorganici è i sustanzi organici ponu esse stallati trà l'interfaccia di u "ponte moleculare", e duie natura di u materiale cunnessu inseme, per migliurà u rendiment di u materiale cumpostu è aumentà u rolu di l'adesivo. forza. Sta caratteristica di l'agente di accoppiamentu di silane hè stata prima applicata à i plastichi rinfurzati cù fibra di vetru (FRP) cum'è l'agente di trattamentu di a superficia di a fibra di vetru, cusì chì e proprietà meccaniche, elettriche è anti-invecchiamento di FRP sò state assai migliurate, è l'impurtanza di l'industria FRP hè stata ricunnisciuta longu.
Attualmente, l'usu di l'agente di accoppiamentu di silane hè statu allargatu da u plasticu rinforzatu di fibra di vetru (FRP) à l'agente di trattamentu di a superficia di fibra di vetru per u termoplasticu rinfurzatu di fibra di vetru (FRTP), l'agente di trattamentu di a superficia per i filler inorganici, è ancu i sigillanti, u cimentu di resina, polietilene reticulatu à l'acqua, materiali d'incapsulazione di resina, stampatura di cunchiglia, pneumatici, cinture, rivestimenti, adesivi, materiali abrasivi (pietre) è altri agenti di trattamentu di superficia. Eccu alcuni di i trattamenti di superficia più cumuni.