page_banner

Materiali biodegradabili

I materiali biodegradabili sò materiali chì ponu esse distrutti cumplettamente in composti molecolari bassi da i microorganismi (per esempiu, battìri, fungi è alghe, etc.) in cundizioni ambientali naturali di durata apprupriata è dimustrabile. Attualmente, sò principarmenti divisi in quattru categurie principali: l'acidu polilatticu (PLA), PBS, l'estere di l'acidu polilatticu (PHA) è l'estere di l'acidu polilatticu (PBAT).

U PLA hà biosicurezza, biodegradabilità, boni proprietà meccaniche è facilità di trasfurmazioni, è hè largamente utilizatu in l'industria di l'imballaggio, tessili, film plasticu agriculu è polimeri biomedicali.

PBS pò esse usatu in film di imballaggio, stoviglie, materiali di imballaggio in schiuma, buttigli d'usu di ogni ghjornu, buttigli di medicina, film agriculi, materiali di fertilizzanti pesticidi à liberazione lenta è altri campi.

PHA pò esse usata in prudutti dispunibuli, camici chirurgici per i dispositi medichi, sacchetti di imballaggio è compostu, suture mediche, dispusitivi di riparazione, bendaggi, aghi ortopedici, film anti-aderenza è stents.

PBAT hà i vantaghji di una bona prestazione di furmazione di film è un soffiu di film cunvene, è hè largamente utilizatu in i campi di i filmi di imballaggi dispunibuli è i filmi agriculi.